Plac Wolności 8 (pasaż)
61-738 Poznań

tel: 61 66 363 66
tel: 514 96 96 86
gg:  2522267
gg:  6028608
mail: biuro@ento.com.pl

 
Godziny otwarcia:
 
Poniedziałek-Piątek
10.00 - 18.00
Sobota
10.00 - 14.00
C.H. Piotr i Paweł
ul. Międzychodzka 22c
62-045 Pniewy
 
tel: 61 29 38 427
gg:  7297150
mail: pniewy@ento.com.pl
 
Godziny otwarcia:

Poniedziałek-Piątek
10.00 - 18.00
Sobota
10.00 - 15.00

Reklamacje

Prawo Konsumenta do rękojmi - Reklamacja

Produkty nowe oferowane w Sklepie są rzeczami bez wad i objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością Sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.

Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.

- na adres email: sklep@ento.com.pl lub

- listownie na adres: Ento Rafał Jarmużek, Plac Wolności 8, 61 – 738 Poznań lub

- dzwoniąc pod nr: +48 61 66 363 66

W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.

Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.

W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie 14 dni, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.

Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, lub adres korespondencji.

Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się poniżej.